Wiadomości

Szkolenie auditorów wewnętrznych

Data publikacji 28.11.2009

W języku potocznym słowo „jakość” spotykane jest na co dzień. Problemem jest jednak różne, często odmienne, rozumienie znaczenia tego słowa. Jej definicji jest wiele, jak choćby myśl jednego z twórców systemu zarządzania jakością ...

W języku potocznym słowo „jakość” spotykane jest na co dzień. Problemem jest jednak różne, często odmienne, rozumienie znaczenia tego słowa. Jej definicji jest wiele, jak choćby myśl jednego z twórców systemu zarządzania jakością Edwardsa Deminga – „Jakość to to, co zadowala, a nawet zachwyca klienta”, czy inna, Josepha Jurana – „jakość to zgodność z wymaganiami”. Każda z nich jest poprawna.

Z punktu widzenia obywateli, którzy w różnych okolicznościach i w różnym charakterze stają się „klientami” Policji, jako organizacja, należy wykazać, że robimy wszystko, aby nasze „produkty” były zgodne nie tylko z wymaganiami przepisów prawa, ale również zaspokajały potrzeby i oczekiwania klientów i innych zainteresowanych stron.

Ciąg dalszy artykułu w zakładce KRYMINALISTYKA


Z-ca Kier. ds. Jakości
mł.asp. mgr inż. Marcin Piasecki


Autor: Piotr_P
Publikacja: Piotr_P

Powrót na górę strony