Kampania „WŁĄCZ MYŚLENIE”
Data publikacji 29.12.2009
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w ramach kampanii „Włącz myślenie” przekazała na potrzeby policyjnych działań ulotki w nakładzie 192 tyś. egzemplarzy. Dla województwa ...
„WŁĄCZ MYŚLENIE”
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w ramach kampanii „Włącz myślenie” przekazała na potrzeby policyjnych działań ulotki w nakładzie 192 tyś. egzemplarzy. Dla województwa kujawsko-pomorskiego przekazanych zostało 9 tysięcy takich ulotek. Podobnie jak w poprzednich odsłonach głównym celem kampanii jest przekonanie kierowców, aby nie prowadzili pojazdów po spożyciu alkoholu. Mając na względzie, że w okresie przedświątecznym znacznie nasila się występowanie tego negatywnego zjawiska, zasadnym jest prowadzenie w tym obszarze wzmożonych działań kontrolnych. Jak zawsze nie do przecenienia są również wszelkie inicjatywy o charakterze profilaktycznym. Dlatego też policjanci w naszym województwie w czasie prowadzonych kontroli drogowych będą przekazywali kierowcom ulotki edukacyjne.
Bliższe informacje o kampanii "Włącz myślenie" dostępne są na stronie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego:
http://www.krbrd.gov.pl/kampanie/kampanie_wlacz_myslenie.htmBliższe informacje o kampanii "Włącz myślenie" dostępne są na stronie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego:
Opracował:
podkom. Krzysztof Złotnicki
z WRD KWP w Bydgoszczy
Autor: Robert_P
Publikacja: Robert_P