Kampania „Nie przegraj”
Data publikacji 23.03.2012
Wydział Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy włączył się w realizację ogólnopolskiej kampanii pn. „Nie przegraj”, organizowanej w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań „Razem ...
Wydział Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy włączył się w realizację ogólnopolskiej kampanii pn. „Nie przegraj”, organizowanej w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań „Razem bezpieczniej”.
W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej Fundacja Dzieci Niczyje wspólnie z Komendą Główną Policji oraz Ministerstwem Spraw Wewnętrznych przygotowała kampanię informacyjno-edukacyjną, pn. „Nie przegraj”.
Jej celem jest zapobiegnie występowaniu wśród dzieci i młodzieży zagrożeń komercyjnym wykorzystywaniem seksualnym, rozumianym jako wykorzystywanie dzieci do świadczenia usług seksualnych w zamian za wynagrodzenie lub inne korzyści.
Głównym celem kampanii jest ograniczenie występowania problemu poprzez podniesienie świadomości społecznej oraz ochronę dzieci i młodzieży przed komercyjnym wykorzystywaniem seksualnym.
Kampania ta jest bezpośrednio adresowana do dzieci i młodzieży w wieku 13-18 lat oraz kibiców EURO 2012. Jej pośrednimi adresatami są rodzice, nauczyciele, pedagodzy, opiekunowie, Policja, Straż Graniczna i całe społeczeństwo.
Poprzez takie działania organizatorzy zamierzają przybliżyć adresatom kampanii negatywne konsekwencje podejmowania nieprzemyślanych kontaktów seksualnych oraz wskazać miejsca, do których można zwrócić się o pomoc.
Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej:
www.dzieciofiaryhandlu.fdn.pl/kampania-nie-przegraj
Wydział Prewencji KWP w Bydgoszczy
W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej Fundacja Dzieci Niczyje wspólnie z Komendą Główną Policji oraz Ministerstwem Spraw Wewnętrznych przygotowała kampanię informacyjno-edukacyjną, pn. „Nie przegraj”.
Jej celem jest zapobiegnie występowaniu wśród dzieci i młodzieży zagrożeń komercyjnym wykorzystywaniem seksualnym, rozumianym jako wykorzystywanie dzieci do świadczenia usług seksualnych w zamian za wynagrodzenie lub inne korzyści.
Głównym celem kampanii jest ograniczenie występowania problemu poprzez podniesienie świadomości społecznej oraz ochronę dzieci i młodzieży przed komercyjnym wykorzystywaniem seksualnym.
Kampania ta jest bezpośrednio adresowana do dzieci i młodzieży w wieku 13-18 lat oraz kibiców EURO 2012. Jej pośrednimi adresatami są rodzice, nauczyciele, pedagodzy, opiekunowie, Policja, Straż Graniczna i całe społeczeństwo.
Poprzez takie działania organizatorzy zamierzają przybliżyć adresatom kampanii negatywne konsekwencje podejmowania nieprzemyślanych kontaktów seksualnych oraz wskazać miejsca, do których można zwrócić się o pomoc.
Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej:
www.dzieciofiaryhandlu.fdn.pl/kampania-nie-przegraj
Wydział Prewencji KWP w Bydgoszczy
Autor: Rzecznik_KWP
Publikacja: Rzecznik_KWP