Wiadomości

Jankes bohaterem dnia!

Data publikacji 26.10.2012

Grupa pierwszoklasistów odwiedziła mundurowych z Golubia-Dobrzynia. Dzieci miały okazję bliżej przyjrzeć się pracy policjantów i zajrzeć do policyjnego aresztu. Jednak największym zainteresowaniem cieszyły się pokazy tresury i ...

Grupa pierwszoklasistów odwiedziła mundurowych z Golubia-Dobrzynia. Dzieci miały okazję bliżej przyjrzeć się pracy policjantów i zajrzeć do policyjnego aresztu. Jednak największym zainteresowaniem cieszyły się pokazy tresury i posłuszeństwa psa służbowego o imieniu Jankes!




Do komendy policji w Golubiu-Dobrzyniu rano przybyli niecodzienni goście. Grupa dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu odwiedziła mundurowych w pracy. Dzieci oprowadzały asp. Małgorzata Lipińska i sierż. szt. Justyna Skrobiszewska. W trakcie wycieczki maluchy zwiedziły pomieszczenia aresztu oraz niektóre pokoje służbowe, zapoznając się z pracą policjantów. Obejrzały także niebieski pokój i lustro weneckie. W trakcie zwiedzania dzieci zajrzały na stanowisko kierowania, gdzie asp. szt. Sławomir Kokowicz przyjmował zgłoszenia i wysyłał patrole do miejsc, gdzie byli potrzebni policjanci. Funkcjonariuszki wytłumaczyły, kiedy należy korzystać z numeru alarmowego oraz powiedziały o konsekwencjach, jakie może ponieść osoba, która zgłasza nieprawdziwą interwencję.
Milusińskim o tajnikach pracy technika kryminalistycznego opowiadał sierż. Sławomir Kordas. Pokazał nowe stanowisko do robienia zdjęć oraz pobierania odcisków palców. Wyczerpująco odpowiadał na wiele zadawanych pytań przez dzieci, które zainteresowały się pracą technika. Na zakończenie wycieczki odbyła się prezentacja radiowozów. Największym zainteresowaniem cieszył się jednak pokaz posłuszeństwa oraz tresury psa służbowego o imieniu Jankes. Zadowoleni i uśmiechnięci uczniowie opuszczali komendę zastanawiając się, czy nie zostać policjantem.





sierż. szt. Justyna Skrobiszewska
Oficer Prasowy KPP w Golubiu-Dobrzyniu

Autor: Rzecznik_KWP
Publikacja: Rzecznik_KWP

Powrót na górę strony