Wiadomości

Policyjne lustracje boisk i stadionów

Data publikacji 20.08.2015

Każdy organizator imprezy masowej jest zobowiązany do spełnienia wymogów w ściśle określonym terminie, by dana impreza mogła się odbyć. Jednym z nich jest konieczność uzyskania opinii Policji. Taki obowiązek stawia przed organizatorem ...

Każdy organizator imprezy masowej jest zobowiązany do spełnienia wymogów w ściśle określonym terminie, by dana impreza mogła się odbyć. Jednym z nich jest konieczność uzyskania opinii Policji. Taki obowiązek stawia przed organizatorem Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 roku z późn. zm.




Inowrocławska Policja kontynuując współpracę z przedstawicielami klubów sportowych oraz właścicielami obiektów, na których odbywane są mecze, przeprowadza systematyczne lustracje boisk i stadionów. Takie kontrole odbywają się w związku z planowanymi w najbliższym czasie na terenie powiatu inowrocławskiego  rozgrywkami sportowymi. Mundurowi sprawdzają między innymi rodzaj zabezpieczeń oraz dróg ewakuacyjnych w razie ewentualnych zagrożeń. Rodzaj oraz wymogi formalne jakie powinna spełniać dokumentacja organizatora imprezy, załączona do wniosku o wydanie opinii, określa szczegółowo rozdział 5 Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.

asp. sztab. Izabella Drobniecka
Oficer Prasowy KPP Inowrocław

Autor: KWPrzecznik2
Publikacja: KWPrzecznik2

Powrót na górę strony